Praca: Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy


Ogłoszenie numer: 1911738, z dnia 08-02-2018

Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.

Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy

Miejsce pracy: / Leszno

 

Opis stanowiska

Wynagrodzenie: 3500 zł

 
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów. Jeśli nie lubisz monotonii, „czujesz internet” i na każdym kroku widzisz możliwość rozwiązywania problemów - ta praca jest dla Ciebie.

Potrafisz w krótkim czasie wchłonąć dużo wiedzy? Realizuj z nami projekty rozwojowe polskiej marki na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Czeka Cię praca pełna wyzwań.

 
Jeżeli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, w mgnieniu oka wyszukuje potrzebne informacje w necie i nie boi się rozmawiać z klientami, to wyślij nam swoje CV. Czekamy na kogoś, kto potrafi być samodzielny w realizacji powierzonych zadań.

 

Zakres codziennych obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Rozwiązywanie bieżących spraw i trudnych zgłoszeń.
  • Pomoc klientowi biznesowemu w obsłudze systemu zamówień.
  • Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Informowanie o warunkach współpracy.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych.
  • Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, różnych, związanych z prowadzoną działalnością.
  • Pomoc przy organizacji wyjazdów na targi, uczestnictwo w wyjazdach targowych - krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.

Wymagania

Napisz do nas jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowym lub pokrewnym.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji przez telefon.
  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku.
  • Szybkość przyswajania wiedzy.
  • Zaangażowanie, motywację do pracy, entuzjazm oraz kreatywność do wdrażania nowych pomysłów.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Odporność na stres i pozytywne nastawienie.
  • Dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu.
  • Biegłą umiejętność obsługi komputera w tym obsługi systemów internetowych oraz Ms Office, narzędzia Google.
  • Umiejętność posługiwania się co najmniej bardzo dobrze językiem angielskim – zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telemarketingu (call center), sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Dobra dykcja i umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, łatwość formułowania wypowiedzi.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na osiągnięcie określonego celu.
  • Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Umiejętność niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami naszych Klientów.
  • Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
  • Znajomość platform sprzedażowych.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-17.00.
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Prezenty na święta.
  • W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)

Wynagrodzenie

Od 3000 do 4000 PLN

 

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-sprzedaz-handel-internetowy_1911738.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.Najważniejsze zadania: Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń...

Miejsce: Samsonowicza 11, Ostrowiec Świętokrzyski Godziny: 09:00-17:00    Osoba współpracująca z nami będzie odpowiedzialna za: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, udzielanie informacji klientom na...

Jeżeli: Masz doświadczenie w obsłudze klienta; Jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz współpracować; Masz łatwość w budowaniu poprawnych i swobodnych wypowiedzi; Jesteś osobą zaangażowaną, samodzielną, dokładną; Lubisz...

Zapewnienie profesjonalnej obsługi pasażerów / klientów biznesowych, zgodnej ze standardami w Salonach Executive Lounge; Współpraca z przedstawicielami linii lotniczych oraz służb lotniskowych w zakresie obsługi pasażerów w salonach; Budowa oraz...

konsultant ds. obsługi klienta, contact center, Customer Service Team, Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego, german speaking, niemiecki, german, obsługa klienta, opiekun klienta, specjalista ds. obsługi, customer service, konsultant telefoniczny,...


Zobacz najnowsze oferty



Od kandydatów wymagamy: wykształcenia średniego lub wyższego min. 1 roku doświadczenia w sprzedaży polis ubezpieczeniowych - najlepiej komunikacyjnych znajomości technik sprzedaży znajomości branży motoryzacyjnej wysokiej kultury osobistej zaangażowania...

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...

Jeżeli: lubisz pracę w handlu; uśmiech to Twój klucz do budowania relacji; jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to co robisz; lubisz działać zespołowo; chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia; jesteś nastawiony na...

Dbałością o świeżość i jakość sprzedawanego asortymentu, Obsługą i doradzaniem klientom produktów odpowiednio do ich potrzeb, Dbałością o produkty, ich uzupełnianiem oraz poprawnością oznaczenia. Nastawienie na współpracę, Zamiłowanie do...