Telemedi sp. z o.o.
mazowieckie / Warszawa
2024-04-16
Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.
Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Szukamy osoby:
- Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej.
- Dokładnej i zorganizowanej.
- Z komunikatywną znajomością języka angielskiego.
- Ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro.
- Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć.
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
- Obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat.
- Tworzenie raportów i zestawień.
- Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy.
- Organizacja leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji.
- Zbieranie uwag od klientów i lekarzy.
- Rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach.
- Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej.
- Współpraca w zespole operacyjnym.
- Elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
- Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
- 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
- Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane
- Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
- Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
- Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
- Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
- Ignorowanie problemów.
- Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
- Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
- Unikanie odpowiedzialności.
- Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
- Przeciwstawianie się zmianie.
- Brak transparentności.
- Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
- Ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-upie.
- Dostęp do szkoleń, baz wiedzy.
- Umowa b2b lub zlecenie.
- Pakiet medyczny.
- Dofinansowanie do kart multisport.
- Możliwość pracy zdalnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemedi sp. z o.o. Radom Konsultant Telefoniczny Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa Płock
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży
Concentrix, lubelskie / Lublin, wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Concentrix, lubelskie / Lublin, 2024-04-26
Specjalista ds. wina
MAKRO Cash and Carry Polska S.A., śląskie / Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17, 2024-04-25