Orientacja na działanie

Umieć dziś skupić na sobie uwagę to nie lada wyzwanie. Orientacja na działanie- tak wymagana w zawodzie handlowca- staje się orientacją na klienta. Co to oznacza dla handlowca? Przede wszystkim umiejętność słuchania, otwarcie się na wszystko czego oczekuje od ciebie klient.

Po drugie- budowanie trwałej relacji z klientem. Buduj wizerunek swojej firmy na podstawie obrazów jakich dostarcza ci klient. Umiejąc dostosować ofertę do oczekiwań klienta i sytuacji na rynku wzmocnisz renomę firmy. Zapewnienie satysfakcji klientom przyczyni się do poprawy jej postrzegania.

Zadaj sobie również kilka ważnych pytań:

-Czego dokładnie oczekuje klient?

-Czy to co chcesz mu zaoferować jest zgodne z tym czego on się spodziewa?

-Czy współpraca z tobą stanowi ciągłe spełnianie jego oczekiwań?

pobrane (7)– Ile czasu upływa zanim dostarczysz zamówiony przez niego produkt? 

Działając tak aby na pierwszym miejscu stawiać zadowolenie klienta korzystnie wpływa na rozwój firmy w której pracujesz- radzi specjalista ds. handlu pan Marian z Radomia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *